Mkt om ingenting ;)

Hej bloggen! Dagen har varit jobbig. Prov och jobbigt lektioner -.-,. Ajaj sjuhus besöket gick bra fick äntligen utstress medicinen! Nu känns det bättre i alalfall med det. I går vare lite gråt dag i skolan med The Girls. Tänk om 8månader elelr 32veckor ungefär så kommer vi splitras. Många flyttar här i från och alla går olika linjer :'(. Usch så hemskt att tänka på det. Men vi kom ju på att då måste vi ju göra dom här 32 veckorna till dom bästa vi någonsin har/kommer ha! Annars hare inte hänt så himla mkt i veckan. Men prov i morgon och på Fredag :( Idrotten är tills i mrogn och började plugga i dag men det mesta är så himla lågiskt så jag tänkte inte lägga ner så mkt energi på det. Men dess verre på Biologin skulle jag uppskatta ett högre beytg än G så jag har pluggat ganska mkt i dag sen jag kom hem :). Nu ska jag bara lärar mig allt om ögat sen kan jag det mesta ;) (haha nej nu ljög ja x) kans kanske hälften :D) men nu är nog Greys an atamy Reklamen klar så nu ska jag rusa

Puss bloggen Eran natahalie

Kommentarer
Postat av: claraa

usch vilka bra 32 veckor vi ska ha!!<33

2009-10-07 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0