Mössa hela daaaan(Y) // Kanelbullensdag!

Jaaharuu idag äre en sån där dag då man bara är trött och allt blir feel.. :'/
Mitt hår ee heelt CP! :''''( (!) morgon frilla och ovolymit) (HEMSKT!)
Så går med håret instoppat i mössan(y) slipper jag se eländet.
Hoppas det blir bättre tills imorn.. Aja..

Kom nyss hem från stallet, elr rättare sagt hoppa typ nyss ut ur duschen, nu sitter jag och väntar på att clara ska ringa mejj(om hon sett mitt sms) sen ska jag väl typ va med henne och senare ikväll ska jag försöka hitta nått jag kan ha på mejj...Kommer inte hitta nått. Ååh jag blir typ galen jag måste shoppa nya kläder!
Men har typ bara 200 kvar på kortet och vad räcker det till då? typ 1-2 tröjjor..
Neej nu ska jag inte deppa ner våra läsare nåå mer :s Hoppas alla får en bra dag ;**



Pussss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0