Myskväll♥

Heej!♥ Älskling har typ för ett tag sen åkt hem:( saknar dejj redan sötnos!(L)
Blev mys och båda var rättså trötta så vi låg och kolla film:) Råttatouille hihih(Y)
nu ska jag typ sitta här och tröka, lyssna på lite musik elr lägga mej i sängen och kolla film:)(Y)

Det bästa som hänt idag var att älsklingen kom hit(L) och det sämsta var att mitt bankkort är borta! :'''(
Shiit va tröökit! jag som behöver det ju... Men ska åka upp på banken och skaffa ett nytt, men då får jag det nya kortet typ nästa vecka på fredag elr nåå sånt..:( och jag behöver det på Tisdag för då åker jag till Borlänge igen men den här ggn med frida och Martina:) blir att umgås med systrarna hela dagen:)
Ska oxå pierca naveln då:D ÄNTLIGEN!! guud va jag har längtat! Kommer en bild när jag har gjort det oxå hihi samt på kläderna jag köper(vad det nu blir):** Men nu ska jag krypa ner i sängen och titta film kanske:) elr så sitter jag här och lyssnar musik, men först ska jag ner och hämta dricka för jag bara måste ha det!
ha en bra kväll/natt!


K y s s  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0