Myyskväll med tända ljus♥

Tjenis penis!♥ Kväll äre och jag sitter och lyssnar på Erik Hassle - wanna be loved och myser lite, har faktiskt tända ljus oxå:) börjar få lite ordning här på rummet nu(y) är bara en hylla kvar som ska målas, kanske lite mer kuddar och överkast till sängen, kanske en till hylla och lite mer doftljus och bilderna till "glasbordet" som jag inte kunde fixa idag, för det blev inge bra kvallite på bilderna när man skrev ut dom:( aja får prova igen nån annan gång, hoppas det funkar då..

Under hela dagen har jag inte varit ute nått, det enda jag har gjort är att öppna dörren :O så har inte varit ute alls idag, bara varit inne och städat rummet, haha coolt elr vadå, (Y) för mejj asså! Men iaf, snart så ska jag duscha och sen typ lägga mejj i sängen och titta lite film, gud va mysigt,med tända ljus ooh allt, är på myys humör;*
Ha en bra kväll!



Kysshejj eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0