Ofta man orkar bry sej? elr?

Jag tkr inte om sånna som ljuger, går bakom ryggen på en, elr skvallrar, hittar på rykten som inte ens är sanna. jag fattar inte vrf man gör sånt? vrf gör man sånt? har man inge liv elr? orka bry sej om andra, lev ditt egna liv och lägg dej inte i andras. det är väl rätt bra?

Såklart man skvallrar om att shit "va ful hennes tröjja var" elr "guud va fuul han är" och massa sånt skit.
Men man säger det inte högt, iaf inte jag, jag skulle aldrig kunna göra det :s skulle känna mej så taskig! jag fattar inte vrf vissa har tid åt att gå å trycka ner en annan människa? Aja dom kanske inte har nå viktigare för sej, men aja alla tkr olika.

Jag ska iaf försöka skärpa mej, inte ta åt mej vad folk tkr om mej, vad folk säger (blickar och sånt) jag är en sån person som är väldigt osäker på mej själv och tar åt mej väldigt mkt, men ska försöka bättra det, och inte ta åt mej lika mkt, det är mitt mål nu, att inte ta åt mej lika mkt. Vara mej själv bara, jag vet jag är inte perfekt, finast, snällast, poppulärast elr nå sånt men jag är mej själv iaf och jag är den jag är. 


K y s s  E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: dämälie

oj, tack men det tycker inte jag.

gjorde bara en lätt design men håller på att tänka hur jag ska fixa en ny för är inte nöjd med den jag har nu men tack ändå. din header är gullig :D

2009-10-31 @ 23:15:37
URL: http://damliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0