ORM(!)

HeejHopp!♥ idag hare varit en bra dag, har varit glad och pigg hela dan(y)
och det är coolt för det var verkligen länge sen jag va sån. Allt kändes bra idag och allt gick väl rättså bra idag åsså:) Efter skolan åkte jag upp på stan efter en ny foundation, behövdes verkligen.
Åkte hem-åt mat-drog till stallet och red Blackie. Red på ängen med emmelina, sen red hon hemmåt och jag stanna för att galoppera av blackie, pigg som han var. ååh jag tror att vi blev jagade av en orm(!) Hihi;*
Jag ba galoppera och sen ba tittar jag ner lite åt sidan och då ser man ba nån som slingrar efter oss jag ba tröck i hälarna och han ba skena hihi(a) ormar e äckliga(!!) :S:O

Men nu är jag här hemma och sitter och lyssnar på slipknot-duality (Y)
favvo låten denna vecka:**
Har aas ont i mitt finger:( det är rött och bulltar as mkt. menmen det är sånt man får leva med(N)
Nu ska jag titta på film tror jaa, elr just ja jag har ju prov på torsdag(idrott) -.-'
Nu blev dom planerna förstörda.. Men ha en bra kväll:*


Kyssheej eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0