Seg dag...

Heej♥ Idag hade jag oturen att bli väckt vid kvart över tio... :( jag ville ju sova!
Vaa uppe till 3 och jag behövde verkligen sova, men det fick jag inte.
hade inget planerat idag än att ligga i sängen och sova hela dagen! Men dom planerna förstördes, inte för att det var nån bra plan för dagen men endå, vad ska jag göra annars?
Har lust att fota lite, ute i det kalla regniga vädret, tror att man kan få rätt fina bilder, men orkar inte det haha:)
Ska till älskling lite senare iaf(L) 


Guud va jag längtar till sommaren! jag vill inte ha vinter, det är bara kallt och blött :(
Några bilder från i sommras(Y)      E l i i n ♥ S o m m a r







Buuus hundar :)


Attack elr vadå? :o


Här gåre undan ;o




P u s s  E l i i n♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0