Sova kanske?

Hmm jadu... klockan är 01.56 och jag ska väl snart sova.. men kan inte sova... vet inte vrf men jag bara kan inte.
nyss var jag aas trött men nu är jag inte det längre..CP! Aja..
Kände mej plötsligt så deppig och jag vet inte vrf:( Hmm... brist på sömn? haha aa jag vet inte menmen.. deppig kan man ju vara, och har varit det rättså mkt den här månaden :/
Har hänt så mkt.. Klockan är nu 02.01 Känner mej rätt seg att skriva haha^^ det har lixom gått 5min sen jag skrev 01.56 haha aja seg är jag och det bara är så. Just nu så sover alla i huset och jag e den enda som e vaken, för jag e knäpp som inte känner mej trött, bestämde mej förut(ett litet tag sen) att jag skulle sova mera och längre men hur blev det med det? Nej precis inget! -.-' 
Men nu ska jag krypa ner i sängen och kolla klart på en film. Sovgott!



G o d n a t t  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0