sova kanske?

Heej♥ Klockan är ungefär kvartövertolv på natten och jag har nyss duschat,
har ju åkt moppe hem från Nathalie(AS KALLT) vi åkte in till stan vid 7 och hyrde film och köpte lite godis - flumma - åkte hem till nathalie igen - titta idol - fick parfym i hela munnen - titta på dåååålig men vääääldigt äcklig noorsk skräckfilm(!) - åkte hem själv i mörkret klockan var då elva på kvällen - bensinen tog slut - gick resten av biten hem - duscha - och nu sitter jag här (Y) (sammanfattning av min kväll)
Hmm vad ska jag göra nu då? typ sova elr?? men é inge trött och ska sova ut imorn, sen åker jag till Nathalie igen, hämtar moppe hjälmen som jag glömde och sen hämtar upp syster som sovit hos oskar, rätt mkt att göra, elr nej faktiskt inte -.- Men nu ska jag nog typ titta tv elr nått(y)



KyssHejj eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0