Tordag igen

Tjenis Penis!♥ Idag bare iväg till stallet så fort jag kom hem och hade bytt om, red ut med Nathalie och Emmelina
Och såklart var ju Blacki aaas pigg -.- gick knappt att rida men efter en stund gick det bättre iaf:)
Vi red på åkern vid höbalarna(Y) Haha aas kuul! Har typ nyss kommit hem och hoppa nyss ut ur duschen och nu ska jag göra engelska läxa och sen typ slappa hihi;*

Igår åkte jag upp på stan med dom sötaste. Köpte en ny t-shirt och en rosa/svart bh(vääldigt heet hahahha) och en ny halsduk och nya vantar som va aas sköna(y) 
sen åkte jag hem och kolla Greys Anatomy♥ Shiit va sorglitt det vaa! :''(
fast ändå grät jag typ inget, va väl inte på gråt humör:)

Imorn kanske jag inte bloggar nått, ska sova hos syster:) men först upp på stan och köpa dom där rosa spets trosorna(Y) och kanske midje skärpet:s (vet ejj ännu) och sen till stallet och rider blacki en snabbis.
Lördag spenderas i stallet:) Men före det ska vi ju fira fredrik som fyller år, Grattisgrattis!
Söndag spenderas(morronen) i stallet och sen pallrar jag mej iväg till clara♥
Såå hoppas alla får en bra helg! Kyss ;*


Pusshejj eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0