Torsdag (K)

Heej!♥ Eftersom älsklingen inte kunde, så va jag med bästa clara istället:) blev mys vid tv'n massa snack och skratt, chips och coca cola(Y) Titta på Harry Potter - fången från Azkaban(stavning??) hihi:**
Men trevligt vare, kom nyss hem för clara skulle iväg och titta på träningen och jag ska kanske baka kanel bullar, fick lust att baka bullar för att Nathalies mamma gjorde det igår och dom blev aaas goda(Y) Kanske kommer några bilder från idag:) vi får se om jag orkar lägga in dom på datan ikväll, men annars kommer det kanske nån annan dag.

Men hallå!? Konsum i krylbo borde ha höjjt prierna jävlit mkt! jag och clara köpte en vanlig chips påse och en coca cola, asså gissa hur mkt det blev!? Joo 40kr precis!! Snacka om att de va dyrt ;o
Nästa gång blire verkligen Willys!:o jag kommer inte handla där nå mer iaf, fööör dyrt för mej.
jag vet att 40kr kanske inte är så mkt annars, men för en en chips påse och en dricka!?? det är för mkt!
det tkr jag iaf. vet inte vad ni tkr men betala 40kr för chips och dricka?? normalt brukar det kosta runt 20-30 ;o
Hmm aja.. Nu ska det bakas bullar!



K y s s h e j j  E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0