Ännu en söndag

Som sagt äre söndag idag("Pluggdagen") Halva dagen har gått och jag har inte hunnit med nå mkt.
Typ sovit, pluggat och tittat film, såg på "the happening" (rätt bra film det där) Plugga till moppe provet imorn :s
Hoppas jag klarar det!

Igår så åkte ju jag och några från klubben till grönan och shiit va kul det var! måste göras om iaf (enligt mej)
åkte ganska många karusseller(elr dom man han med att åka iaf) Oxå åkte jag för första ggn insane!
Vilken dödsupplevelse det var, Nathalie satt och skrek att vi skulle dö och jag satt och aaas garva åt henne(y)
men inte lite kul det var då :o:) Bestämde mej för att ta en "lott" (va nån jäla remsa) bara för att se iaf jag vann och gissa! Joo jag vann en stor jävla mjukis hund! :O (2:a pris) *stolt* Lite pinsamt det var när man fick gå och släpa runt på den :s haha:) Blev lite mindre pinsammare när Linn hade bestämt sejj för att köpa en sån där helium ballong med nalle puh på x) Men den var ju inte hel så länge till, haha...
Aja dagen var lyckad(med fint väder och allt) så jag hoppas vi åker dit igen med klubben :)
Men nu ska jag fortsätta plugga...

Pusshejj hare bra!
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0