Fredaghelaveckan

Fredag och det innebär Grönan imorn(Y) åker tåg klockan 08.39 (exakt tid haha)
sen blire grönan hela dagen typ :) det dåligaste är väl att vi åker hem 17.44 :/
skulle ju velat vara kvar lite längre. Men det är ju alltid något.

Skola idag då, va faktiskt inte så jätte tråkigt idag, det enda var väl att det var kemi prov och det gick väl lite sisådär, hoppas på G kan man ju iaf. Har nyss kommit hem från stan, har vart där med Nathalie.
Nathalie köpte inget men själv köpte man ju ett till rosa linne, (har typ väldigt många rosa t-shirts och linnen nu)
men bara för att jag diggar rosa(L) Aja nu sitter jag här själv och är uttråkad, ska kanske dra ut och åka lite moppe, ska ta moppe kort på måndag :S hoppas jag blir godkänd och klarar provet, *hållertummarna*.
Men nu ska jag ta och göra nått annat Pusshej :*

//Elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0