Hej bloggen

Snacka om att livet är piss förtillfället, fattar inte mitt liv var prefect för kansek en timme (igår 17-18)Men sen när den äckliga sanningen kom fram blev allt piss! Jag är så arg,besviken och ledssen. Livet är verkligen inget jag är stolt med för tillfället :(. Förlåt men ja livet är ba så jobbigt förtillfället och inte nog med att jag hare jobbigt är det många omkring som har det också -.-.  FY FAN
Aja  skolan som vanligt i dag, sen bar det till stallet, fan va glad jag är över att jag har dig Remi,du skulle aldrig svika mig............................. Nu måste jag sätta mig och plugga till provet i morgon även fast jag känner hur gärna jag bara hade velat krypigt ner under täcket och gråta lite och sen släckt lampan och sova.

jag älskar verkligen typ alla Greys anatamy låtar,här är en, en av dom bästa (L)





Puss bloggen!
Eran Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0