Låång dag!



HeejHopp gummisnopp! Nån som är trött? Aa jag vet iaf nån som är trött och det är jag! Ass trött efter den här dagen. Har inte gjort så mkt men endå :o Hela förra veckan fick man ju sovmorgon iaf, men nu äre att kliva ur den varma, härliga och underbara sängen klockan sju bara för att det är skola -.- Veckan på Jysk var rätt bra faktiskt, fick montera väldigt många saker men endå, man slapp ju skolan (Y) (jag och clara är proffs på att montera nu iaf(Y))

På onsdag blire att shoppa(Y) Hoppas bara att du får dina pengar tills dess Nathalie, annars blire ju inge kul:/
Ajaa ska väl försök hitta nån någorlunda fin vinterjacka, några nya linnen, bh'ar,trosor, tjocktröjor och jeans tights, vantar och kanske hårfärg. Tänkte tona(stavning) håret igen, möörk brun som vanligt haha:) för den toningen som jag gjorde för typ 2 månader sen börjar gå ur och jag tkr inte om min vanliga hårfärg för det ser så slitet ut då :/ Men nu ska jag försöka hitta nåra kläder som jag kan ha på mejj imorn :)



PussHej elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0