MyysPyys lördag



Fick reda på att jag ska ha Blacki i en vecka(Y) 1 Oktober - 8 Oktober
Ska bli jätte kul! ♥

Idag äre en sån här dag när man går hemma och bara myser elr sitter i stallet och myser och bara tare lugnt,
sitter just nu i mjukisbyxor och ett svart linne och bara tare lugnt. Ska väl snart ner och äta (mamma har tydligen gjort nån ny maträtt som vi ska äta idag) Hoppas det blir gott, Men det brukar ju faktiskt vara gott så vi får väl se..

Jag är väldigt taggad över att göra klart på mitt rum nu, har varit stökit (och möblerna står huller om buller) jätte länge nu och idag har jag bestämt mej för att faktiskt ta i tu med det :) Nästan alla möblerna är klara (dom ska målas vita) Det kommer nåra bilder när det är klart, så får ni se hure blev:) Hoppas pappa kan sätta upp min "hylla" där jag har min data, så kan jag koppla in min data så behöver jag inte sitta vid pappas data varenda gång jag ska blogga elr kika in på bilddagboken. Aja kanske bloggar lite senare ikväll, hare bra!



Pusshej Eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0