torsdag den tredje september...

Hejsan! Ligger här i sängen och typ tittar ut genom fönstret (och jaa jag ligger ner och tittar ut genom fönstret för att min säng står precis under fönstret) Man märker verkligen att hösten är på väg . . .
Det börjar bli kallare och mörkare och typ icke grönt (elr hur man ska säga) Om jag själv fick bestämma skulle det vara sommar typ hela tiden, för sommaren är så härlig, det är varmt och skönt, ljust varje dag och det är grönt överallt:) man kan ligga i solen hela dagarna och inte göra nått, (Y) för sommaren säger jag bara!

Dagen har varit rätt lugn, skola som vanligt, hände inget speciellt, bara att man missa engelskan för jag tänkte inte på att vi hade engelska efter svenskan så jag gick och åt, men sen kom man på att vi hade ju engelska före maten, men aja missa typ tio minuter en kvart bara, och läraren som vi har märker ju inte att man inte är där haha (y) Men efter att ha genomlidit en heel skoldag så åkte jag hem.

Imorron äre fredag och då händer det väll lite saker iaf, T,ex att jag får hämta min efterlängtade moppe, och på morronen typ tjugo över 8 ska jag till tandläkaren och hämta min bettskena som jag har skaffat, senare när jag kommer hem så ska jag till stallet och träffa nathalie som jag inte har fått träffa på snart 4 dagar (lång tid tkr jag haha) Ska för första gången prov hoppa lite med Blackie, Lycka till, till mej!
Sen på kvällen ska jag unna mej en myskväll :)  
Menmen nu ska jag gå ner och äta kvällis sen plugga engelska ://



Puuuuss
eliin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0