Såklart så drar jaa iväg igeeen! (Y)

Mjoo så äre! Snart drar jag och hämtar clara sen drar vi till Willys och köper redbull, sen drar vi till brovallen och träffar Andreas och Marcus :) (Y)

Innan jag drar så tänkte jag bara informera er lite om vad som hänt dom senaset dagarna.

lördag kväll var jag med clara och vi stack ut till holmen, satt där och snacka och käka chips, sen åkte vi hem och kika film, vid typ 11 så träffa vi Andreas och vi satt och prata, sen kom Lucas, och vid typ 2 så skjutsa jag hem clara.

I söndags så träffa jag clara och vi drog till holmen och satt där på bryggan och käka nå tårta typ som daim tårta.
Sen kom Andreas och Marcus dit och vi drog sen hem till mej och hämta film sen hem till Andreas och kika film.
Åkte hem runt 2 på natten igeeen!

Och idag har jag typ vart till stallet, är så stolt över Seven!! :') han var jätte duktig idag, förutom några stegringar och bockningar för att han inte fick gå hem men jag lyckades gå en sväng tilll. Jag red ut som ni kanske fatta.
Men han var väldigt duktig idag, stolt! (Y)



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0