Sunday - 100829

Jaa, idag äre söndag, som ni vet så hatar jag söndagar, kanske inte hatar men tkr mindre om söndagar.
För efter söndag så kommer ju alltid måndag och det betyder - en ny vecka -.- Om jag fick bestämma så skulle man gå varannan vecka i skolan ahha (Y) det skulle va skönt!

Idag vaknade jag iaf runt halv 12 - 12 kommer ejj ihåg. Skulle egentligen åkt till stallet en snabbis och sen träffat Amanda, men så blev det inte. Åkte till stallet runt 4 tror ja de va. Aja nu äre jag iaf helt slut, som vanligt och ska sova snart (y) Hoppas alla haft en lika bra helg som jag!

Denna kom med posten i veckan (Y) gratis biobiljett!  Naaaajs





P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0