Tältning och kräftfiske!

Anledningen till att jag har vart dålig att uppdatera är för att jag har typ inte vart hemma mke, så har inte haft tid.


I torsdagkväll så var jag med clara, adde och marcus. Vi kikade på film och så :) Vid 12 stack Marcus hem, och sen víd 1 så fick jag och adde göra clara sällskap hem, vi gick sen tbx till adde och kika på film, ungefär klockan 3 åkte jag hem. Sen blev det sängen!

I fredags så sov jag till halv 3! Aaas najs(y) men inte så najs när jag fick skynda mej, familjen var bjuden på middag vid 4 så det var bara att hoppa in i duschen. Men vid halv 6 så drog jag mej hemmåt och packade och så.
Vid ungefär runt halv 7 - 7 åkte jag och clara ut till Rossen. Där träffade vi Adde och marcus :)
Vi åkte ut till nån ö och tältade, grillade korv och fiska kräftor, väldigt mysigt vare och riktigt kul!
jag kom hem idag, så nu är jag helt slut! Har ont i mitt knä oxå.

Det kommer bilder därifrån typ senare idag eller imorn :) Hoppas ni alla har en trevlig kväll!



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0