Well I guess I'm alright baby

I'm surviving this for sure, to win my love take so much more.

Känner ni igen det där ? Ni som sett livet enligt rosa känner igen det iaf :) Det är iaf vad jag gör nu, tittar på "livet enligt rosa". Det är rätt bra!

Idag äre iaf torsdag ? jaao, jag sov till typ halv 12 eller njaa kanske inte. Men iaf senare drog jag ner på stan och träffa Eve för vi skulle fika lite. va länge sen! Sen har jag bara varit hemma, senare ska jag kanske träffa Adde om han har tid ;s Eller om det går.

Igår så skabbade jag mej med nathalie, gick till willys och köpte lite gott (a) Sen titta vi på Greveholm! (Y)
Typ runt halv 8 kom jag på att jag var riktigt rid sugen så då åkte vi till seven:) nathalie hjälpte mej med hoppningen.
jag har iaf kommit över min "hoppskräck" nu.
Eftersom jag skulle hoppa Blackie 1 m och flög av för han tvärstanna framför hindret, men igår hoppa jag 90cm med seven så är nog över hoppskräcken iaf (y) riktigt bra gick det iaf tillslut!



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0