OJJJDÅÅ!

SKÄMS PÅ MEJJ!

Förlåt att jag inte har bloggat på en vecka :S Skäms på mej som sagt!
Ska försöka skärpa mej, men har haft så mke nu. Jag har Seven typ varenda dag så åker till han på kvällen och rider, sen åker jag hem och duschar och sen är jag helt slut! Och så har jag jobbat och festat!

I fredags så sorterade jag reklam men före det så var jag i stallet och red ut en sväng med seven(Y)
Och resten av kvällen spenderades hemma framför tv'n och möös.

I lördags så delade jag ut reklamen och sen fixade jag mej inför P A R T E E E E Y ahha :)
Vid 6 åkte jag till clara och sen ungefär vid halv 7 begav vi oss till kim, det blev en fartfylld kväll kan man säga(Y)

Och idag så har jag vart i stallet och så har jag vart hemma och bakat lite pepparkakor och lussebullar med familjen! Och nu ligger jag framför tv'n och kikar på film typ. Imorron äre skola igen -.-'' ORKAAA





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0