Film + tända ljus + sängen = MYS

Ligger i sängen och kikar ännu en ggn på Sex And The City och myser (K)
Tända ljus har jag oxå(a)

Idag så skulle jag ju vart med Nathalie egentligen men det blev inget, så jag var hemma och vila mej ist.

Är såå fucking förkyld!! och har haft feber typ hela dan men känns som om jag inte har det längre(Y)
Vilket är väldigt bra för imorn så ska jag åka upp på stan med clara. Kändes som det var evigheter sen vi träffades! Men imorn så åker vi upp på stan och tar en fika och snackar (K)

Sen på kvällen kommer älskling hit, då blire film och mys, orkar inget annat (K)
Men nu ska jag fortsätta kika film, ha en bra kväll!
Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: claraa

du måste se till å bli frisk snart vännen! <3

2010-03-01 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0