Stressig morron + utelåst -.-'

Vaknade som vanligt klockan halv 7 av väckarklockan, steg upp och platta håret, satt och åt frukost i evigheter, titta på klockan, upp och klädde på mej och sminka mej lite snabbt.
Ner igen och skulle precis gå ut till bussen då jag märker att jag inte har mina nycklar.. Vettefan va dom va heller. Så jag rusar runt i huset på jakt efter mina nycklar, men hittar dom inte så då får jag springa ut till bussen.. Inte så trevlig morron(N)

NP i 3 timmar, fick skriv kramp haha, men blev som tur klar i tid och en kvart tidigare oxå.
Vi alla gick och åt pizza, hade lixom hål från 12 - 14.10 (Y) För tio över 2 så skulle alla 9or till aulan för att titta på film..

Aja sen åkte man buss hem och kom på att man inte hade nå nycklar in i huset med mej eftersom jag inte hitta dom i morse.. Så där satt man och lyssna på musik och frös halvt ihjäl i typ 25 min -.-'

Men nu är jag inne och hade tänkt lägga mej i ett bad för att sen ta itu med pluggningen till spanska provet vi har imorn.. Ha en bara kväll! uppdaterar senare.
Pussar(K)


//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0