Bilder i vinter vädret..

Halloj! har nyss kommit in igen, usch va kallt det va! men endå skönt att komma ut en stund.
Tog nåra, nåra, nåra bilder, kommer typ 3 st upp på bloggen nu. fanns inte mke att knäppa på tkt jag men ska ut efter maten oxå, ska äta alldeles snart tror jaa sen blire ut igen. Här kommer bilderna jag han ta nu.

Annledningen till att denna bild under(med fågeln) inte har nå datum är för att jag beskärde den lite.



Vi får se om jag går ut efter att jag ätit och knäpper lite flera vintriga kort♥
om det inte hinner bli föör mörkt. Men nu doftar det gott där nere så jag ska nog kila ner och titta om maten är klar snart. Hörs sen!
pussar!



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0