Duschen väntar!

Hemma igen från borlänge. Gick super bra, kryllade av snyggingar där oxå(Y)
Men det verkade jätte bra där så dit ska jag söka. Fick sluta typ vid halv 2 - 2 så då vandra jag ner till Kupolen, för det är intee såå jätte långt mellan, det är bra! Men iaf så gick jag runt i Kupolen i typ 2½ timme sen väntade tåget hem till "kära" Krylbo. Nu är jag hemma och är skit sliten, trött eftersom jag gick upp 6 imorse. Ska försöka komma i säng till 8 redan idag. Men nu väntar duschen på mej! hare bra alla!
Pussar!(K)


(Nån enstaka bild dyker upp från Kupolen nån dag, hittade en rätt snygg tröjja från VeroModa oxå, men såklart inga pengar med mej..)





//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0