Fredags mys med en riktigt "härlig" förkyldning..!..

Förkyldningen har inte lagt sej. Är fortfarande skit snuvig, så jag har gått runt här hemma och snorat och fryst sönder!. Men stack till stallet i en stund oxå. Härligt att vara där och bara koppla av, Blacki var lite dryg idag.
När jag skulle tränsa han så drog han upp huvudet så högt han kunde -.-''' fast jo jag förstår han,
han vill väl inte ut i denna kyla. Det så fucking kallt ute! när jag kom hem från stallet typ vid 5 kanske så tog ja en varm dusch sen gjorde jag iordning en kopp varmchoklad med marshmallows♥Mumma!
Aja ikväll väntar en mysig kväll framför tv'n och coca cola och tända ljus. Hoppas ni andra får en bättre kväll än mej och min förkyldning.. Och för er som oxå är skit snuviga, Krya på er!
Pussar!



//E l i i n ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0