"Godmorgon!"

Vaknade vid halv 1 idag, rusade ner och duschade och just nu sitter jag här i väntan på att mina ljusa jeans tights ska bli klartvättade. Ska nog passa på att platta håret oxå, som står åt alla håll.
Usch jag har fortfarande den hemska hostan kvar oxå, antar att mamma kommer tvinga i mej mer äckel hostmedicin..

Men iaf så när jag vakna så slog jag på mobilen och då fick jag ett sms av Helena där det stog att om ja ville så skulle jag få ha Blacki på måndag och torsdag! Guud va gla' jag blev!♥
Har fått värsta ridlusten nu när jag inte har nån häst att ta hand om. Men ska få rida på måndag och torsdag iaf(Y)
Och på fredag nästa vecka så kommer ju jag få hämta min rosa lilla laptop, kommer bilder på den då.

Men idag så ska jag åka med clara till kopparhallen för att titta på när killarna har handbolls match.
Haha åker väl inte precis med för att kika på handboll för lixom jag tkr det är så tråkigt hahah..
Aja ska typ platta håret nu och sen så göra mej iordning. Går fortfarande runt i handuk.
Men ha en bra dag! Uppdaterar senare.
Pussar(K)

Haha guud vilken sexig bild..

Nej nu ska jag inte dömma handbolls spelare i sverige (för visst äre där sverige?) haha
Så mkt vet jag om handboll!!



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0