Godnatt + min rosa laptop!(snart!)

Ska snart krypa ner i sängen men först så tänkte jag bara uppdatera lite. Kvällen bestod av tv tittande och såklart massa smsande för nu har jag ju lixom comviq men oxå knarkande av massa hostmedicin! USCH FY BLÄ! det är så äckligt! men aja vill ju inte hosta mkt så man får väl lov lixom..

En positiv sak som har hänt idag är att jag beställt min laptop nu! ÄNTLIGEN!
Får hämta den förhoppningsvis på fredag nästa vecka! Jag längtar ihjäl!
En liten rosa 11.6 tum's laptop. Såå sööt! Bilderna nedanför(K)
Det känns verkligen som en Elin data haha(Y) Och snart är den min!



Men nu väntar sängen så jag ska ta och krypa ner under täcket och få lite sömn i mej inför morron dagen♥
uppdaterar imorn, hare bra!
Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0