Halstabbletter och skiit trött!

Halloj! Sitter här och fryser, har ont i halsen, förkyld och är trött! Usch hatar att ha ont i halsen.
och det kom ju verkligen perfekt oxå... Imorn ska jag ut till åsebo för lite snowboard/pulka åkning.
Men vi får se om jag orkar hänga med ut i kylan.. vet inte riktigt hur det blir än. Får se hur halsen känns, och om jag känner mej nå pigg.

För typ nåra timmar sen kom jag hem från stan, ni vet jag skulle ju upp och ta en fika med Julia idag.
Hade jätte trevligt! satt och snacka i 2½ timme sen så drog jag hem. 
Det som var mindre trevligt var att jag kände mej så osocial och trött som ba den och hade ont i halsen! :(
så sry för att jag var lite seg :s men det var verkligen inte "min dag" idag. 
Känner mej bara såå seg och trött. Så resten av dagen kommer nog spenderas framför tv'n med typ varmoboy och nån bra film. I like! Men alla får ha en bra dag så uppdaterar jag kanske lite senare.
Pussar!

Bjuder på nåra bilder, både rätt nya och gammla.











Nu orkar jag inte ladda upp flera.



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0