HellO!

Halloj! Det är snart kväll och jag vet inte vad jag ska hitta på. Det blir bara jag och mamma hemma eftersom alla andra ska på hockey match i gävle. Och jag ville inte följa för jag är inte så intresserad av hockey.

Men en sak vet jag att jag kommer göra ikväll iaf. Titta på Sex And The City(Y)
och äta avocado med skagen fyllning! Min älsklings syssla♥
Det är så gott! och nyttigt därimot. Skulle lätt kunna byta ut det mot godis. Kanske ska göra det oxå?
Funderar faktiskt på det. Men ha en bra kväll alla!
Pussar!

Hittade gamla kort på Mimmi där hon bara var 3 år♥



Här var hon bara 2♥

♥saknar dej varenda dag min lilla bushund♥Hoppas du hare bra där uppe♥




//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0