Klar med pluggande(Y)

Äntligen är man klar med pluggandet! har svenska redovisning imorn. Men vet inte riktigt om jag kommer gå till skolan imorn pga av att jag typ tappat rösten så hur ska jag kunna redovisa lixom. Vi får se hure blir, kanske blir hemma.

Men iaf så vare ju första skoldagen idag, hade sov morgon, fast blev inte mke till sovmorgon, gick upp klockan kvart över 7, för att sen åka hem till clara.
men iaf så hade jag bara 2 lektioner idag, matte och svenska. Eftersom det bara var dans på idrotten och jag skulle inte vara med + att jag hade min hemska hosta så bestämde jag mej för att åka hem.
åkte ut till stallet och det var ett rätt stort misstag att göra det. När jag var klar med allt och påväg hem så märkte jag att jag knappt kunde prata.
Så nu efter 2 stooora koppar med thé(stavning) och massa halstabletter så är väl halsen lite bättre för en stund iaf. Men aja tränade lite dressyr med Blacki idag och nu så är jag rätt trött i benen.
Men nu ska jag ner och ta ännu en kopp med varmt. Hade bra!


//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0