Nåra bilder från nyår!



Jävlit kassa bilder på fyrverkeri(skyller på att det snöa som fan)




Jaaru...

CP!

HA HA HA (!) :$   (jag ba måste!)

Mina ny inköpta spetstrosor kom till användning under kvällen iaf.. (man måste ju bjuda på sej lite iaf.....)



Denna bild får avsluta. För nu vågar jag inte lägga ut nåra fler "fina" bilder..
Och dom ovanför var inte dom som hörde till dom värsta... :$

Aja man måste ju bjuda på sej lite ibland.. Gör det för eran skull(a)
Men nu ska jag typ gå och döö! är skit trött sen igår kväll, blev lite för mke.
TröttTröttTrött! -.-'




// E l i i n ♥

Kommentarer
Postat av: claraa

jaadu...gulliga bilder:*

tack för att du gjorde nyår roligt;D

pussss<33

2010-01-01 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0