nattie nattie!

Hejhej! Har typ nyss kikat klart på Scarymovie.1. som gick på kanal 5. Nån mer som såg den kanske?
Aja funderar på att typ göra mej iordning för sängen, borsta tänder och sånt.

Imorn äre söndag och det är sista dagen på lovet.. usch sen börjar helvetet igen, men man får tänka positiv det är ju bara en termin kvar.
Sen drar jag till borläng, kanske till och med flyttar dit senare på året(Y) Guud vad jag längtar till sommarlovet! Sommaren 2010 kommer bli underbar jag bara känner det på mej♥ Hoppas det blir så oxå.
Det här året har jag bestämt mej för att inte göra dom misstag jag gjorde flera ggr under 2009..
Men nu ska jag titta lite på tv sen så blire sängen för mej!
Pussar!

Sommarbilder♥









Som ni kanske fattar vill jag ha vår/sommar NU!
Längtar som fan!♥



//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0