Ny duschad och fresch och typ allt är klart...

Okej. Nu börjar jag faktiskt bli lite pirrig innför morron dagen. Men vem skulle inte va det? Va på ett helt nytt ställe helt jäla själv, ingen som man känner :s Aja typ allt är klart innför imorn, jag åker upp till borlänge med pappa sen åker jag tåg hem, skönt! Hoppas allt går som det ska iaf. Och hoppas jag inte blir lämnad själv där, skulle inte hitta haha... Aja nu ska jag inte tänka så. Ska lägga mej och sova typ om en halv timme.
Ska upp halv 6 :( Jag vill ju ha lite sömn i mej iaf. Men nu ska jag ta och fixa lite. Borsta tänderna och sånt.
Pussar!(K)

♥bilden är på min ängel♥Mimmi♥ Sommaren 07 vid älven♥Saknar dej♥






//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0