Plugg (börjar bli en vana!)

Sitter och jobbar med uppsatsen nu(IGEN) känner att pluggningen börjar bli till en vana.
Aja jag pluggar för datans skull (som jag förresten får på fredag!) Längtar som bara den!
Min rosa lilla laptop♥

Ska lämna in uppsatsen imorn om jag vill ha sovmorgon på fredag, men lixom vem vill inte ha sovmorgon??
På fredag nästa vecka äre spanska prov oxå, ska ta hem böckerna och börja träna på det.
Nu på fredag äre spanska- och engelska läxa. Sen är nog rätt lugnt förutom svenska uppsatsen som ska göras under dom här fyra veckorna.

Igår fick jag ett sms av pappa där det stog: "Det blir Metaltown i sommar. In flames ska dit" så då drar vi oxå dit såklart! (Y) Ja längtar som f*n! Den 18-19 Juni i frihamnen GBG! Så vi drar dit i år igen(Y)


Men nu, över till pluggningen igen! Uppdaterar kanske ikväll
Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0