Pluggfri dag(Y)

Pluggfria dagar ska man verkligen ta reda på, sitta och mysa med nå gott att äta + en bra film elr en superbra serie(t,ex Sex And The City) elr bara göra nå kul med kompisarna.
Som idag har jag en pluggfri dag och det är typ mina favvodagar i skoldagar. Så jag funderar på att baka en kladdkaka och koka lite té (stavning) och bara mysa i sängen framför sex and the city♥

Dagen i stort sätt har varit lååång, känns som tiden stod stilla ibland asså. Men iaf så hade jag ju min redovisning och det braabraa(Y) Så nu ska jag faktiskt belöna mej själv med att baka kladdkaka. Hörs senare(K)
pussar! (outfit bild kommer senare oxå)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0