Slut fikat!

Halloj! Sry för förra inlägget jag gjorde, men är bara såå trött på att vara förkyld. Det är så tråkigt!
men jag tänkte inte drabbas så mke av det så typ snart när jag fått på mej lite mer kläder tänkte jag gå ut och ta några fina vinter bilder i den härliga snön.
I hate the cold but I love the snow♥ (blev det rätt det där?)

Nu har vi fikat klart och besöket vi fick har vandrat hem till sej så nu ska jag leta efter mina efterlängtade mjukisbyxor, dra på mej nåra strumpbyxor och tjocktröjor till och vandra ut i kylan.
Några bilder kanske dyker upp på bloggen om ni har tur.

Ikväll väntar en liten tjockis kväll för mej, coca cola och en marabou chokladkaka att mummsa på + en bra film, min mysiga mjuka säng och tända ljus(Y)
Hur spenderas eran kväll då? Ut och festa, va hemma, sova borta? kanske bara va hemma och mysa i sängen? Aja uppdaterar senare(K) 
pussar!

(förresten så ska jag skaffa comviq, äntligen!!(Y)


//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0