Snabbis!

Go'morgon! Nu måste jag skynda mej lite, bussen går om en kvart så det är bästa jag gör mej klar hah..
Sry för dålig uppdatering igår, men hade ingen tid igår. Plugga till provet som vi har idag + att jag följde med nathalie ut till stallet och red lite. Fick prova rida remi lite eftersom jag inte har Blacki längre... :'(
Aja nu ska jag snart till skolan. So prov idag då. Har pluggat mkt!(Y)
Sen hem och börja med biologi uppsatsen.. Igår fick jag reda på att jag ska få köpa ny mobil oxå.
Shit va bra! min är ju helt trasig och ful! repor lite här och där. Så jag ska köpa ny(Y)
Men nu ut till bussen! uppdaterar när jag kommer hem! 
Pussar(K)


//E l i  i n ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0