"The last day of freedom"...

Hejhej♥ Vaknade 8 idag av fruktansvärt ont i magen:'( låg kvar i sängen typ till 10 - åt frukost - mådde så dåligt/illa så att ja la mej i sängen igen för att kika på sex and the city och nu äre faktiskt rätt bra(Y)

Idag är jag förkyldare än vanligt! + att jag har börjat hosta oxå.. jippi perfekt tills imorn näre är skola.
perfect perfect.. har ju sov morgon imorn oxå, har ingen skjuts till skolan, så vi får se om jag sover hos clara elr hur jag nu gör.. Jag vill ju inte åka dit och smitta alla i hennes familj lixom:s

Aja nu ska jag ta en varm dusch och fräscha upp mej lite, det behövs verkligen eftersom jag legat i sängen och vridit och vänt på mej + kallsvettats typ hela morronen från klockan halv 8 :( 
Hoppas alla får en bra sista jullovsdag!
Pussar!





//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0