Wrong turn 3!

Efter en kopp varmt vatten med halstabletter så känns det väl lite bättre, fortfarande ont i halsen men sen efter typ den 6:e koppen kommer jag nog bara känna mej illamående eftersom det är en av sakerna jag hatar att dricka! lixom varmt vatten med starka halstabletter :s Uuuw säger jag bara!

Men iaf så satt jag och kolla runt om det fanns nå nya skräckfilmer som jag kunde ta och se någång, och då hitta jag wrong turn 3! Visste allvarligt inte att det fanns en 3:a! Men ni som inte har sett 1:an och 2:an än, Ta och gör det! men om ni inte är så intresserade av skräckisar äre ingen bra ide.
men nu ska jag ta och fortsätta leta, men först sätta på en ny kopp varmt vatten med halstabletter!:'(
Men vad gör man inte för att bli frisk? :/
Pussar!


WrOnG TuRn 3!





//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0