3e dagen i GBG:)

Lööördag - 3 dagen i GBG - andra och sista MT dagen..

Nu är jag vaken och har käkat frukost (hotellfrukost(L) Ska väl snart göra mej iordning, för att senare gå ner mot frihamnen, sista dagen på Metal Town (MT) :( Imorn åker vi hem.. trååkit!

Igår/Fredag: Vi gick till frihamnen runt 11 - insläppet var vid 12. Vi tittade på nån jävla knäpp show - Hellza Poppin. Dom svalde svärd/eld - kasta pilar med levande piltavla - svalde glas lampor - la sej på skit vassa knivar med tyngder - stack en vass nål genom över armen :S Det var riktigt äcklit iaf. Sen så titta vi på massa bra band, igår så var Rammstein helt klart bäst! Men Sonic Syndicate var oxå riktigt bra! Köpte en tröja med sonic syndicate på som dyker upp på bloggen nån dag (Y) Men nu kommer andra bilder från dagen igår.

freak show!  (han hade händer där armarna skulle vara!)


levande piltavla (han gröna killen hade kluven tunga, såg riktigt kul ut för han kunde vifta med tungorna)


Svälja svärd

Han stack en rätt tjock vass nål genom armen!! Usch det var riktigt äcklit! :O

Sonic Syndicate!



Sabaton

Rammstein!



Guuh va GBG är fint på kvällen (fick dock inga bra bilder) :/ 


Jag skulle vilja bo i GBG, dit ska jag flytta när jag blir större har jag bestämt mej, fast det har jag velat rätt länge :) Men nu ska jag göra mej iordning! Ha en bra dag!



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0