Dear.

Hej bloggen! förlåt för en USEL uppdatering men nu kommer i allafall en kort! :P

Onsdags vare ju klassresa till Grönan och vill bara tacka alla för en underbar kväll! Blev mycket karuseller och ja och steff van en stor DAIM!!! :D:D:D:D::D Hahah vi skrek och hoppade runt som idioter, säger bara stackars alla som såg!, bilder kommer komma när tiden räcket till!

Torsdags vare dragkamp, Vi Tjejor va troll och vann alla utom en macht så det gick bra! På kvällen vare ju bal och bilderna kommer komma upp som sagt när tid finns men sjukt roligt var det och alla var så hilma fina! Och becca som gjorde min balfrisyr, vill bara säga ett stort tack för ja blev verkligen super nöjd! :) Hennes blogg!:http://babiekills.blogg.se/

Fredag: Avslutningen har slutat och nu går ja inte längre med mina fina tjejor i samma klass :'( känns jätte tråkigt att det inte kommer att bli några fler sånna minnen med varandra, matte lektonerna och allt. Men ja kan ju klart säga att ja inte ångrade något som hänt på dom här 3 åren för ja har verkligen haft världens bästa tjejor vid min sida hand i hand och det tror ja fortfarande att dom kommer även om det kommer bli svårare.. Nu äre i allafall sommarlov och nu ska ja njuta av solen och vara med mina besta tjejor :) Nu snart kommer släckten invandrandes i huset sen vid 7 tiden smiter ja iväg på klass/grillfest hos hanna! ;*
Hoppas alla får en underbar kväll och att vädret håller sig uppe! :D♥

Puss N a t h a l i e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0