Ett helt nytt kapitel.. Framtiden

Ja nu är sommaren här, Nu har man gått ut nian, Och nu har man skillts från alla personer man gått i samma klass som i 3 år och vissa längre, från t,ex dagis.. Vissa kommer jag ju såklart fortsätta snacka med, men andra kommer jag nog inte snacka med alls tyvär :/

Dom här 3 åren med klassen har varit både urtråkiga men vi har haft måånga roliga stunder! Kommer verkligen sakna 9E och Å-dal. Men nu har jag valt att börja om, börja om på en ny skola, i en ny stad och skaffa nya kompisar.

Är verkligen otroligt spänd och rädd över hur min framtid kommer se ut, kommer jag klara av att flytta till en ny stad, att börja om i en ny skola, att skaffa nya vänner? Börja ett helt nytt kapitel i mitt liv! Det är ett otroligt stort steg jag tar. Men det är en början, en början på mitt liv. Men före det har jag ett långt skönt och avslappnande sommarlov framför mej, innan jag börjar på ett helt nytt kapitel i mitt liv!

Framtiden.. Det är nått jag tänker mkt på, lixom hur kommer min framtid bli ? Kommer jag kunna skaffa nya kompisar ? Kommer jag klara av att flytta från lilla Avesta till en större stad ? Kommer jag kunna hålla kontakten lika bra med kompisarna här hemma ? jag kanske kommer träffa min drömprins där borta, vem vet hur framtiden blir.. Kanske slutar det med att jag flyttar längre bort ? Man vet aldrig vad som händer..



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0