Hallojj!

Sry för att jag inte blogga igår, orkade faktiskt inte + att jag inte har nått att skriva. Nu har jag iaf börjat piggna till, är förkyld fortfarande och hostar. Men det blir bättre.

Idag skulle jag ju vart på bio med syster men det blir inget idag, vi valde att gå imorron ist för att vi har bättre platser då (Y) Så inge Eclipse idag, men imorn så smäller det! Har längtat ihjäl mej!

Aja idag har jag inte gjort ett skit :s Typ varit hemma hela dagen som vanligt nu i en vecka, slappat och så.
Har inte så mke mera att skriva, imorn ska jag iaf ut och rör mej! Jag ska dra in till stan med nathalie, och tror att natthis skulle hänga på oxå :) Aja ha en trevlig kväll!

(kanske lägger upp några bilder från då jag var ute och fotade i trädgården, men det blir senare)



P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0