Hmmm...

Min kamera överförings sladd är försvunnen.. Så jag kan inte lägga upp bilderna, när jag väl bestämt mej så är den borta -.- Trööögt!

Jag ligger iaf i sängen nu, börja bli lite små trött, beror kanske på att jag har varit uppe sen halv 8, jag kunde inte sova pga den irriterande hostan jag har fått.. Men idag känner jag mej iaf lite bättre(YYYY) Inte så hängig, men fortfarande förkyld :/ Men det blir bättre iaf (Y)

Idag har jag legat nere i soffan och kikat på film bl,a wallander och lite på Australia. Sen har jag typ läst Kalle Anka (a) Spelat lite HALO med syster på x-box, och vart ut på gården en sväng i solen och fotograferat. Nu ligger jag här och tittar på film och hostar -.- Hoppas ni haft en bra dag!
(på onsdag äre Eclipse!!)






P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0