På hotellrummet igen!

Hemma på hotellrummet nu igen (Y) Gud så skönt det känns att sitta i sängen, mina fötter gör ont så jag kan inte gå knappt! Har gått runt i typ 3 dagar nu, hela dagarna!

Idag vare sista MT dagen ;( Men rätt skönt ska det bli att få komma hem ändå, men tråkit. Idag spelade In Flames och gaaash va grymma dom vaa! (Y) Adept och Bullet for my valentine var oxå väääldigt bra! (Y) Bilder dyker upp idag (söndag) eller på måndag, troligtvis på måndag eller tisdag, ska spendera min söndag på ett tåg så jag kommer nog vara jävlit trött/sur och inte orka blogga nåå. Men nu ska jag ta och sova! Är sååå trött!
Godnatt på er!

(om det är mke stavfel och osamhängande meningar så äre för att jag ääär så trött!)



P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0