Sjuk på midsommar..... kuuul... (N) Grattis syster på fjortis dagen! :)


Gla' Midsommar på er! Hoppas alla haft en bra dag!


Jaa jag är iaf fortfarande sjuk.. Inte kul alls nu på midsommar (N) Har kännt mej hängig och helt slut typ hela dagen, har fortfarande lite feber, men som tur nog inte ont i örat alls, eller kanske lite lite men det är mke bättre än igår iaf (Y) Dagen har bjudit på kubb, god mat och jordgubbar, vi firade även min lilla syster som fyller 14 idag, så det blev ett litet tårtkalas oxå, dock åt jag ingen tårta :s var verkligen inte sugen.

Nu ligger jag iaf i sängen och (trore eller ejj) tittar på barnen i bullerbyn! (Y) Man måste ju få titta på barn program ibland (a) Aja tkr det är bra iaf! Dricker oxå socker dricka. Bjuder på nåra bilder.

Kubb (Y)

Fixade naglarna lite :)








P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0