Uppdatering av 3 dagar !

Söndags: Kom hem från GBG, när jag kom hem så var jag en stund med nathalie, senare vid 11 drog jag och nathalie till stallet för att säga hejdå till världens bästa ponny som ska flytta till leksand.. <3

Måndag: Jag sov till 2 typ sen så gjorde jag mej iordning - clara kom till mej sen så åkte vi till lillsjön och bada och grilla med wohlfart och filip och sen drog vi hem, bytte om och drog till hemköp för att köpa dricka, chips och redbull. Sen hem igen till mej - titta skräckfilm och sen ut igen runt 12, träffade wohlfart, filip och hampus.
Va med dom till klockan blev halv 3 sen så drog vi hem och sov.

Tisdag: Vaknade vid 12 nån gång - clara drog hem och jag la mej ute i solen för att sola, och så bada jag lite i poolen :) (Y) Och nu sitter jag hära, ska snabbt dra ut i solen igen nu!

Bilder från MT kommer väl upp snart! Ha en bra dag!



P u s s  E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0