forget about the people in your past, there's a reason why they didn't make it into your future


Det är lördag - 2010-06-26   18:03

Jag är fortfarande sjuk... Är väldigt förkyld, hostar och helt slut - hängig. Jag undrar när jag kan få bli frisk så att jag kan riktigt njuta av sommaren - sommarlovet! Det är sjukt underbart väder ute oxå, vilket är synd för jag kan inte njuta av det helt..

Idag sov jag till klockan blev halv 3 typ :s sen så titta jag på Australia (ni vet filmen?) för 3 ggn i rad.
Och nu ligger jag hära och är skit sugen på Coca Cola!! Jag bara måste ha det, men surt nog har vi ingen :'(
Det är det enda goda man kan dricka när man är sjuk som smakar gott!! :(  Skulle göra vad som hellst för ett glas coca cola eller en hel flaska! menmen har man ingen så får man törsta ihjäl.. Ska dricka sjukt mke coca cola när jag blir frisk!

Kall Coca Cola skulle inte sitta helt fel just nu :(





P u s s E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0